• Podziel się pluszakiem :)

Masz w domu maskotkę, którą się nie bawisz? Daj jej drugie życie i przynieś do szkoły… a podczas rodzinnego festynu sportowo – rekreacyjnego w czasie loterii, wylosuj inną . Dzięki temu zyskasz nowego pluszaka, a Twoim będzie się bawić Twój kolega lub koleżanka ze szkoły.

Maskotki przynosimy do szkoły w dniach 15.06. – 23.06. 2023r.

Wydarzenie odbędzie się 25 czerwca w godzinach 14:00 – 19:00.

• Konkurs "Ojczyzno Ma" - pierwszy etap

Dnia 12.06.2023r. w Zbąszynku odbył się pierwszy etap konkursu „Ojczyzno Ma” organizowanego przez Akcję Katolicką Diecezji Zielonogórsko – Gorzowskiej. Naszą szkołę reprezentowali: Karolina Szałata, Zuzanna Krakowian, Adam Bielecki, Adrian Breś i Marcel Stasiak.
            W kolejnym etapie – tym razem w Zielonej Górze - wezmą udział Karolina Szałata, Zuzanna Krakowian i Adam Bielecki.
            Serdecznie GRATULUJEMY i trzymamy kciuki za kolejne sukcesy 😊

• Wycieczka klasy 5, 6 i 8 do Trójmiasta (05-07.06.2023r.)

Pierwszego dnia wycieczki klasy 5, 6 i 8 do Trójmiasta mieliśmy okazję zwiedzić Drogę Królewską z Fontanną Neptuna w Gdańsku, pospacerowaliśmy średniowiecznym portem z Żurawiem i widzieliśmy największy na świecie kościół z cegły- Bazylikę Mariacką z zegarem astronomicznym.

Drugiego dnia odwiedziliśmy Molo Południowe w Gdyni, gdzie cumują ORP Błyskawica i Dar Pomorza. Następnie odbyliśmy rejs i zobaczyliśmy bazę marynarki wojennej oraz terminale portowe.
            Następnie zobaczyliśmy Sopot, pospacerowaliśmy deptakiem Monte Cassino i widzieliśmy najdłuższe drewniane molo w Europie. Z Gdyni wyruszyliśmy do Gdańska Oliwy i odbyliśmy przechadzkę w parku Pałacu Opatów i zwiedziliśmy "pomorski Wawel".

Trzeci dzień poświęciliśmy na zwiedzanie Westerplatte, widzieliśmy m. in. koszary, Wartownię nr 1, Pomnik Obrońców Wybrzeża oraz Cmentarz Obrońców.

• Wybory do SU i "Dzień bez plecaka"

Dnia 02.06.2023r. odbyły się w naszej szkole wybory do Samorządu Uczniowskiego na rok szkolny 2023/2024. Do SU zakwalifikowali się: Karolina Szałata🥇, Iga Chłopek🥈, Karol Dulat🥉 i Zuzanna Krakowian🏆. Opiekunami samorządu zostali: Patrycja Kaczmarek i Karol Prządka. W tym roku wybieraliśmy także Rzecznika Praw Ucznia, którym został Karol Prządka. Wybory do SU połączyliśmy z „Dniem bez plecaka” i okazało się, że kreatywność uczniów naszej szkoły nie ma ograniczeń. 👌

• Klasa 3 nad Morzem Bałtyckim!

Trzy ostatnie dni maja klasa 3 i  dziewczęta z klasy 4 spędzila na wycieczce nad Morzem Bałtyckim w Międzyzdrojach. Uczniowie zdobywali wiedzę i umiejętnści po własne doświadczenie oraz z wielką uwagą i zainteresowaniem obserwowali okolice i miejsca nadmorskie, tj. Bałtycki Park Miniatur, czy Promenadę Gwiazd, czy tez molo. Aktywnie wypoczywali na basenie na terenie ośrodka, na plazy , na placu zabaw  z wykorzystaniem gier i  zabaw sportowych .Każdego dnia integrowali się  z rówieśnikami  i starszym koleżanekami.

Wycieczka była niezwykle udana i pozostawia we wszystkich i w każdym z osobna dużo niezapomnianych wrazeń. Sprawia, że zatęskniliśmy za wakacjami, które nadchodzą wielkimi krokami !!